.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
"جهت اطلاع"روزنامه جمهوری اسلامی روز5شنبه

**نمايندگان مجلس در انتظار معرفي وزير پيشنهادي اقتصاد توسط رئيس جمهور هستند . طبق اصل 135 قانون اساسي رئيس جمهور سه ماه وقت دارد فرد مورد نظر خود را براي تصدي وزارتخانه هايي كه توسط سرپرست اداره مي شوند به مجلس شوراي اسلامي معرفي كند . بدين ترتيب حداكثر هفته آينده بايد وزير پيشنهادي معرفي شود زيرا مهلت سه ماهه روز 19 تيرماه به پايان مي رسد . معاون اجرايي رئيس جمهور چند هفته قبل وعده داده بود رئيس جمهور زودتر از مهلت قانوني فرد مورد نظر خود را براي تصدي وزارت اقتصاد (كه به احتمال زياد خود آقاي صمصامي است ) را به مجلس معرفي خواهد كرد وعده اي كه محقق نشده است .

**منابع آگاه رژيم صهيونيستي گفتند اسرائيل در گزارشي كه در مورد چهار ديپلمات ايراني به سازمان ملل ارائه كرده گفته است كه چهار ديپلمات ايراني توسط نيروهاي قوات لبنان كشته شده اند. به گزارش « پرس . تي . وي ـ بيروت » روزنامه « السفير » به نقل از منابع آگاه سياسي و اطلاعاتي اسرائيل و همچنين برخي از رسانه هاي اسرائيلي نوشت : « گزارشي كه حزب الله لبنان در مورد سرنوشت رون آراد خلبان مفقود شده اسرائيلي به ميانجي آلماني ارائه داده بسيار مستدل و با اطلاعات دقيق است و حزب الله در اين گزارش تمامي اطلاعات خود در مورد سرنوشت آراد را توضيح داده است . بنابر اين گزارش رون آراد به احتمال زياد در گذشته است » . از سوي ديگر محافل سياسي و رسانه اي اسرائيلي فاش ساختند كه در گزارش اسرائيل به دبيركل سازمان ملل در مورد سرنوشت چهار ديپلمات ايراني و يك همراه لبناني آنها آمده است : « هيچ ترديدي نيست كه نيروهاي شبه نظامي قواي لبنان پس از ربودن چهار ديپلمات ايراني آنها را اعدام كرده اند » .

**علي سعيدلو معاون اجرايي رئيس جمهور اظهارات منتقدان دولت نهم را « واكنش هاي منفعلانه » و انتقادات « غيركارشناسي بسيار سطحي و در حد شعار و تيتر برخي روزنامه ها » دانست و عملكرد دولت آقاي احمدي نژاد را « بي بديل » « اعجاب انگيز » و « شگفت انگيز » خواند. براساس گزارشي كه شهاب نيوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري مخابره كرده ; علي سعيدلو معاون رئيس جمهور در امور اجرايي گفت : « دولت با بهره گيري از ظرفيت عظيم بدنه كارشناسي و خدوم كشور موجب گستردگي طرح ها و اقدامات بي بديل در اداره كشور شده كه شگفت انگيز است » . وي افزود : برخلاف ادعاي مخالفين استفاده از ظرفيت هاي كارشناسي در بدنه دولت نشاط و تحرك وصف ناپذيري در عرصه هاي مختلف اقتصادي صنعتي كشاورزي اجتماعي و اجرايي به وجود آورده است . سعيدلو ادامه داد : گستردگي طرح ها و تسريع اعجاب انگيز اجراي پروژه ها در بخش هاي صنعت كشاورزي و خدمات و ايده هاي نو در عرصه هاي مختلف همانند موج عظيمي است كه مخالفان را غافلگير نموده و موجب شده است تنها درصدد مخالف گويي كلي برآيند. معاون اجرايي رئيس جمهور يادآور شد : تنوع طرح ها و ايده ها و حجم عظيم تحولات فرصت را از مخالفان گرفته و به دليل عدم اشراف به مسايل و نداشتن ديدگاه كارشناسي وادار به واكنش هاي منفعلانه شده و با تيترهاي منفي مخالف گويي مي كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سعید 13 تير 1387
واقعا این آقای سعیدلو هم بی بدیل است البته اعجاب انگیز و.... هم هست چون دقیقا اصل مطلب را با بهترین واژه بیان کرده یعنی هیچ پدیده ای حتی جنگ هم نمیتوانست اینگونه مملکت را به ورطه عقب افتادگی آنهم در تمام عرصه بکشاند .
این دولت با این سیاستها ، طرحها وایده ها و حجم عظیم تحولات گل کاشته و چنان بی بدیل در حال تخریب تمام زیرساختهاست که در نوع خود معجزه است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.